Jul & nyår

Publicerat den: 2009-12-14 Klockan: 20:01:36 Kategori: Bilder Kommentarer: (1)
HERREGUUUUUUD NÄSTA VECKA ÄR DET JULAFTON!!!! Och ingen snö har vi... åhhhhhhh vart är julkänslan?! Kan man köpa den någonstans?!

I år ska hela tjocka släkten (mammas sida) fira jul hemma hos oss. Med tanke på att mamma har 4 systrar så blir det ganska många =)

NYÅR däremot har jag INGEN ANING vad jag ska göra. Vet inte ens om jag ska fira den i stan, beror på hur Johan ska göra, vill ju fira den tillsammans honom.

Imorgon ska jag och mammi till birsta (tror jag) och då ska jag göra bort de sista julklapparna.

Avis på min feta underläpp?
You should be.
Kommentarer
Postat av: Linnéa

Om man köper en lussekatt och en kaffe på Statoil får man julkänslan på köpet! Säger dom iaf på reklamen.. men jag tyckte att dom snålade lite med julkänslan..

2009-12-15 @ 15:40:35
URL: http://sweetnothing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0