Finally!

Publicerat den: 2009-12-15 Klockan: 19:10:45 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
WOHO alla julklappar klara! Eller typ iallafall, inget mer som behöver köpas. Vissa saker är beställda och dom kommer i slutet av veckan (får jag hoppas iallafall). Nu ska jag sätta upp min hylla på väggen igen och ställa dit mitt fina silvriga smyckesträd som jag köpte på jysk. Knäpper kort på det sen så får ni se! Det ska även användas när jag ska fota mina armband (projektarbetet u know).

Mamma och jag var som sagt i birsta idag och hon köpte sig en ny säng. Vi fick faktiskt in sängen i bagaget (hade lånat en stoooor bil) HELT själva. No help needed, hehe.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0