Amanda Kristina Wikström! (kunde ha vart wiklund men nu är det inte det)

Publicerat den: 2009-12-22 Klockan: 18:29:58 Kategori: Allmänt Kommentarer: (1)
Vad gör du nu för tiden? varför hör du aldrig av dig? det var alldeles för länge sen vi sågs
Det var de första ord hon sa, när vi sprang på varandra ute på stan tidigare idag
bor du kvar i samma tvåa? vad jobbar du med?
hon bubblade av frågor, jag svarade
sen avbröt hon mig med sitt underbara leende

DU SKA VEEETA ATT JAG SAKNAR DÄÄÄÄÄÄÄÄÄJJJJ

nämen serri kan du sluta med "jag-vägrar-vara-online-på-msn". jag far illa av det !!!!

hoppas du mår bra iaf..... att du lever.... jag har köpt en julklapp till dig men du FÅR DEN INTE OM DU INTE LOGGAR IN PÅ MSN

där fick du

puss ♥
Kommentarer
Postat av: amanda

haha du är ju stördis=D och jag tror inte på att du far illa av det!!!!!!

2009-12-22 @ 22:07:56
URL: http://kalasamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0