Tacostacostacos

Publicerat den: 2009-08-23 Klockan: 14:32:42 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Jag ÄLSKAR tacos. Finns INGET godare och det går INTE att bli less på det! Helt fantastiskt! Ni kanske förstår att vi ska äta tacos här hemma idag =) Min bror går ju i skola i sollefteå och åker upp ikväll igen så han tyckte vi kunde äta det innan han far, så självklart!
Jag har börjat fixa och trixa lite med bloggdesignen igen, ni kan se den alternativa designen här. Ska eventuellt byta bakgrund på länkarna så det matchar lite bättre med headern =) Vi får se om jag ens byter till den, gillar den här tråkiga vanliga headern som endast är gjort av text.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0