Innesittardag

Publicerat den: 2009-08-13 Klockan: 17:28:46 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Idag har jag knappt varit utomhus, förstår inte varför heller eftersom det är blå himmel och fint väder.. Har fixat min bloggdesign, gjort en blogg till brorsan som börjar skola i sollefteå på måndag och tyckte han kunde blogga lite då eftersom han inte kommer bo hemma på veckorna då, om han nu inte byter till energi här i stan (han står i kö).
Enda gången jag varit ute idag var när jag lekte lite med Hedda på baksidan och försökte få en fin bild på henne och på Florran (katten), men som vanligt är det förgäves.

Har precis ätit middag, tacos blev det idag, och väntar nu på Anton som ska komma =) När det gäller den herren tar det antingen 5 minuter eller 5 timmar innan han kommer hem till en, inget mittemellan, men det finns ju inte för någon kille har jag märkt.
Tror jag ska ta en dusch och sen dammsuga och byta sängkläder.. eller tvärtom kanske.. ja.
Vi hörs sen!

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0