Grillning & mys

Publicerat den: 2009-08-03 Klockan: 18:20:38 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Hola!

Fick just veta att vi ska till Johannas stuga ikväll och grilla m.m. Blir kul! =) Blir nog inga speciella kläder som åker på med tanke på att det kan ju bli ganska kallt och myggigt på kvällen, blir nog mjukisbyxor och en skön varm tröja.. hade önskat att mina converse skor var hemma men dom glömde jag såklart i piteå, mina favoritskor.. samt gladiatorsandalerna.. YAY.

Ska försöka fixa skjuts dit först och främst, och köpa något gott att tugga på. Om jag inte kommer hem allt för sent ikväll kan jag lägga in lite bilder.

Haaaade =)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0