090824

Publicerat den: 2009-08-24 Klockan: 19:56:54 Kategori: Tunisien Kommentarer: (1)
Nu har jag ändrat designen igen, och om man får vara lite egoistisk sådär så tycker jag bilden på min i headern är ganska fin =) (annars skulle jag väl inte publicera den i bloggen.. hmm)
OCH som ni ser så heter en utav knapparna ovanför headern Tunisien... JAAAAAAAAAAAAAA iövermorgon sticker jag och Johan utomlands i 2 VECKOR. Vi skulle hålla det lite hemligt men det kunde såklart inte jag, 99 % av mina kompisar har vetat om det ganska länge, men jag har lyckats att inte nämna det någongång i bloggen förns nu! =) Iallafall, förhoppningsvis kommer jag kunna blogga därnere och för er som då är intresserad av att läsa om vad jag har för mig kan klicka på knappen där det står Tunisien =) (ni som hade problem förut att se hela min blogg, ser allt bra ut nu? om inte, säg gärna till!) Om den ser fuckad ut för er som använder Explorer, byt till mozilla, 1000 gånger bättre på alla sätt och vis.

Om en timma ska vi hämta Johan på bussstationen och när vi kommer hem så ska jag gå igenom hans packning och godkänna den.. hehe. Men jag skriver säkert nå mer ikväll, om inte så skriver jag imorgonbitti innan vi tar tåget till stockholm! =) Puss
Kommentarer
Postat av: ?

varför hemligt?=P

2009-08-25 @ 18:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0