Ready to go - Borgafjäll

Publicerat den: 2009-04-08 Klockan: 23:07:43 Kategori: Bilder Kommentarer: (0)
Tjosan!

För exakt 10 timmar sedan åkte Johan iväg.. varför måste jag sakna dig så mycket redan?? Hur ska alla andra dagar rulla på hade du tänkt? Va!! Närå, så illa är det inte men visst saknar jag dig älskling, hela tiden :)
Har packat och lagt in ny och bra musik på mobilen så nu ska 4 timmars bilresa gå bra tror jag. Hinner nog blogga imorgonbitti också, far mitt på dagen någon gång. Nu ska jag tvätta bort mascaran och sedan gå och lägga mig! Min rygg värker så in i helsike så det ska bli skönt att få lägga sig ner och vila den lite.

Sov så gott allihop och PUSS på dig Johan, min fina älskling!


Jag och Johan i Borga förra påsken ♥
Johan uppe på ett fjäll :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0