Jag älskar mitt blodtryck

Publicerat den: 2009-04-01 Klockan: 23:22:30 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
ELLER INTEEEEEEE!!!

Idag fick jag avsluta en intervju fort som saten och kuta på toaletten och spy. Mysigt! Fick nå blodtrycksfall igen och tänkte att det skulle gå över men icke, ut kom min tacopaj som jag käkade till middag.
Inte så ofta jag får blodtrycksfall men de gånger jag får det så är det ganska obehagligt så nu ska jag börja käka järn (inte hjärntabletter) tabletter så att mitt blodtrycks höjs lite och blir normaaaaaalt.
Har knepat på en bloggdesign nu ikväll men den är icke klar ännu, kanske imorgon :) Nu ska jag bannemig sova för såhär länge är jag inte vaken på vardagar i vanliga fall! Sov så gott allihop! PÖSS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0