How can I put into words?

Publicerat den: 2009-04-17 Klockan: 00:08:40 Kategori: Bilder Kommentarer: (1)
Just one look at you
And I can tell that we
Click so perfectly
But how can I put into words
The you make me feel inside
Butterflies, goosebumps, euphoria
Putting my emotions to work

Darin - Runaway, bra låt. Darin var verkligen inte någon jag lyssnade på förut under hans första tid som artist när många tjejer var helt galen i honom.. Men han har faktiskt gjort bra låtar, och han har bra röst. En annan sak som chockade mig rejält var att Johan Palms låt, Emma Lee, är bra! Jag hatade honom när han var med i Idol, jag blev vansinnig när han stod på scen och såg ut att ha någon slags hjärtattack medan han uppträdde. Men han verkar ha mognat på och kommit förbi värsta delen av målbrottet.. haha. Har ni hört Emma Lee förresten? Klicka här för att lyssna, faktiskt helt okej.

Iallafall.. ikväll har jag inte gjort ett skit. Är på skitdåligt humör och har suttit och deppat framför ett one tree hill avsnitt som fick mig att börja gråta som vanligt, haha.. ganska skönt att få gråta av sig. Mamma jobbar natt och brorsan sover över hos någon kompis, är alltså helt ensam hemma.. Gillar inte riktigt det, hade varit perfekkkkkkkkt ifall Johan var här med mig nu så hade jag fått rå om helt för mig själv. Bara pussat på honom tills jag får svidande läppar.. haha.. Saknar honom riktigt mycket nu.. men snart är han hemma!
Just nu så sitter jag i köket med alla lampor tända så att jag inte behöver ha massa mörker omkring mig, är rätt mörkrädd och den enda som är hemma med mig är min lilla hund.. och hon är ju inte mycket till hjälp ifall det skulle komma massa monster.. Men en sak, att hundar är ens trognaste vän stämmer tamefan. När jag började gråta vid one tree hill och inte kunde sätta stopp för det, så kommer hon och ser jätte ledsen ut och vill vara i min famn sen börjar hon gnälla lite och slicka på min kind.. tror hon försökte trösta mig, haha. Hon gör jämt så när jag gråter/är ledsen över något. Jag kan inte annat än älska min lilla Hedda :)
Imorgon har jag inga planer, ska inte jobba vilket känns väldigt skönt. Ska bara ta en lugn jäkla dag och bara må, hoppas på att det blir bra väder så kan man sitta ute en liten del av dagen iallafall.

Hmm.. känner att det blev/blir ett långt inlägg.. behövde få skriva lite även om det inte resulterade i en text folk orkar läsa, haha. Mest bara onödigt babbel.. men jag har faktiskt ingen att prata med här hemma så då pratar jag med bloggen istället. ;)
Funderar faktiskt på att tappa upp ett bad.. fast nu medan jag skrev det så ångrade jag mig. Inte en chans att jag badar nu när ingen är hemma och kan hjälpa mig ifall jag drunknar.. haha.. märks det att jag är lite emodepp ikväll..? Ajja, orkar fan inte skriva mer, och ni kommer ändå inte läsa en tiondel av all skit jag skrivit nu så lika bra att avsluta här. Hoppas ni haft en bra kväll, nu ska jag lägga mig och gosa med min hund. Puss och godnatt.


Kommentarer
Postat av: Sofia

men jävlar vad bra han har blivit :O

2009-04-17 @ 09:54:18
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0