Halebop är ett skämt!

Publicerat den: 2009-04-05 Klockan: 16:14:39 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
OCH JAG ÄR SÅÅÅÅÅ LESSSSSSSS!!!

Tappade såklart telefon i golvet igår och sjääääälvklart for batteriet ur. Inte nog med det så skulle duktiga Tove slå fel pin kod 3 gånger!!!!! OCH VEM FAN KAN PUK KODEN???
Aha, söka lite på halebop.se och där kan man få reda på puk koden om man har en användare (och det hade tydligen jag) men kommer såklart inte på lösenordet. För att få reda på lösenordet så skickas det till mobilen och hur enkelt är det när den är låst!!!!! HALEBOP IN MY ASS! NI ÄR ETT JÄVLA SKÄMT!!!

Jag blir så frustrerad utan telefon. Jag är beroende av den, det är fan inte nådigt.

FAN
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0