GRATTIS PAPSEN! :D

Publicerat den: 2009-04-16 Klockan: 10:50:32 Kategori: Bilder Kommentarer: (1)
Idag fyller min papsi 50 år!! GRATTIS PÅ HONOM! Dock är han fortfarande uppe i borga så det blir inget firande förns på lördag :) Förövrigt så är det ett drag pappa har i pannan på bilden.. hände en liten olycka när han och brorsan var ute och fiskade för några år sedan.. ;)





Igår var jag och Jennie i birsta, hon shoppade lite grejer till sitt rum, en studentklänning och 2 par skor. Det enda jag köpte var en blå leopard kofta som jag suktat efter ett tag men inte orkat lägga ut 250 kr på... nu kostade den 100! Wiho. Senare på kvällen for vi till stan på någon fest.. men var väl lite sådär halvstelt för min del. Åkte hem vid 1 och la mig och kollade på The Hills tills jag somnade.. :)
Kommentarer
Postat av: HANNA ♥

Diggar din blogg och din header är så ljugvlig !

Älskar det med blommerna sedan en riktigt fin bild på din bredvid. Säger bara att du har en underbart fin blogg tjejen !<3

Om du vill så kanske vi kan prenumenera på varandras loggar vi bloglovin:D?<3

2009-04-16 @ 21:47:52
URL: http://hannibanni.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0