Under ombyggnad..

Publicerat den: 2008-09-22 Klockan: 18:37:37 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Min blogg är, som ni ser, under konstruktion. Meningen är att headern ska ligga över den vänstra menykolumnen också, men har inte fått det rätt än. Det får vänta lite :) Känner att tålamodet börjar ta slut, haha.. Annars händer det inte så mycket här, har precis ätit middag som för det första var fisk (lax för att vara mer exakt) Och för det andra så var det som vanligt fruktansvärt gott! Nu ska jag ligga och jäsa lite innan jag ger mig på en minipåse med ostkrokar som jag öppnade igår.. nu när dom är lite sega så är dom som godast också! ;)
Måste bara tillägga att det är lite synd om mig. Blev fälld/prejjad på idrotten idag av <okänd> när vi spelade brännboll. Under den tuffa omkörningen så blev jag en gnutta tillknuffad så att jag såklart föll (läs: flög) ner på grusplanen, min vanliga tur. Det var bra att kläderna höll iallafall, men har dock ont i vänstra benet så jag haltar lite fint sådär! Shit happens! ;>
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0