Tove goes läslus :)

Publicerat den: 2008-09-04 Klockan: 16:12:15 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Jajamensannn, har läst massor av sidor i boken redan. Känns så konstigt när jag läser den för det handlar om en tjej vars pojkvän heter Johan som har en egen lägenhet med kokvrå och blå bäddsoffa, lite spetsig näsa, ibland känns det som om det är min Johan de pratar om.. Men vad gör han i boken lixxxom? Aja, vad händer idag dåå.. Jag ska fortsätta med Soffys header och fixa design osv ssedan kanske det blir till att mysa med min Johan senare. Anywayzzz, skriver senare för nu måste jag gå och ta en macka eller något innan jag dör, puss och kram.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0