Timbuktus nya album

Publicerat den: 2008-09-23 Klockan: 21:13:24 Kategori: Allmänt Kommentarer: (3)
Har precis dragit ner Timbuktus nya album, tack för kaffet, ska lyssna igenom det och se hur bra dom lyckats denna gång :) Någon som hört det?
För övrigt så har jag precis suttit och kollat på idol, förstår inte hur den där killen som får damp på scen går vidare?! Han har ju ingen sångröst? Eller har jag missat något? :O Enligt Peter så har han talang, haha ;) Nu är det läggdags för Tove, börjar åtta imorgon! Men först ska jag ringa älsklingen som får natta mig via telefon ikväll ;) Puss & godnatt!
Kommentarer
Postat av: sanna

fan vad störande när man bara ser halva dina inlägg. pga den där skiten som är för på sidan.

2008-09-24 @ 12:37:07
URL: http://sannaekstroem.blogg.se/
Postat av: sanna

men du har ju på vänster sida " om du vill ha hjälp med bloggen kontakta mig " å de? du vet vad jag menar? kanske bara de är så på min dator ;p men de tar bort en del av inläggen du skriver för mig..

2008-09-24 @ 14:40:18
URL: http://sannaekstroem.blogg.se/
Postat av: sanna

men nu syns den inte ens längre.

2008-09-24 @ 15:52:50
URL: http://sannaekstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0