Söndagsfunderingar

Publicerat den: 2008-09-07 Klockan: 19:44:58 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Varför är jag så fruktansvärt svag för det jag älskar? Räcker det inte bara med att man verkligen älskar? Jag har alltid trott att jag är en sådan människa som är stark och som inte låter sig själv eller någon man älskar hamna i en sits där man inte gör något åt klumpen som ständigt finns i magen.. endast för att man inte vill råka förstöra något som betyder mer än allt annat i världen och som är det vackraste och viktigaste man har. Minsta snesteg och allt man kämpar för är åt helvete.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0