Såhääär trött är jag

Publicerat den: 2008-09-16 Klockan: 18:27:06 Kategori: Bilder Kommentarer: (0)
Har varit så jäkla trött hela dagen.. har inte sovit dåligt så jag vet inte vad det beror på. Börjar kanske dra på mig höstförkylningen som de flesta i min klass redan haft. När jag kom hem från skolan idag så hade jag inget internet så jag la mig i sängen (halvsatt) och somnade. Vaknade drygt 1 ½ timma senare, hoppas jag inte blir pigg nu så jag kan somna ikväll :p Idag är det jag som står för middagen eftersom mamma jobbar till 10.. hm.. vad ska man hitta på för nå gott då.. äh, I deal with it later även om klockan redan är halv 7 heh. Nu ska jag kila ner på affärn och köpa nå mataktigt och bli-frisk-från-förkylning grejer! Hörs senare, pussn


Jag i min fiiiina stalljacka, haha
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0