Ny telefon beställd

Publicerat den: 2008-09-12 Klockan: 22:10:06 Kategori: Shopping Kommentarer: (2)
Ä N T L I G E N. För er som inte vet så är jag mobil & dator NÖRD med stora bokstäver. Men nu har jag faktiskt haft en och samma telefon väldigt länge (1 år, jäävligt länge för mig). Och nu är den till och med trasig, vilket betyder att jag för en gångs skull hade en anledning till att beställa en ny. Den här gången blev det en Samsung - SGH-I450, den kostar 4329 kr eller något sånt, men det var 53 % rea (!!!!!!!) så den gick bara på 2000 kr, så jag hoppas jag har gjort ett bra köp här, den kommer väl någon dag under nästa vecka, längtarrrrr..! hahaah. Så här ser den ut:


Någon som har några erfarenheter av denna telefon?
Kommentarer
Postat av: sofia

fetttttttt nice

2008-09-13 @ 00:10:45
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/
Postat av: SARA VIOLA

Ser hightech ut åtminstone och ett tokbra pris!

2008-09-17 @ 21:47:46
URL: http://www.metrobloggen.se/sarah

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0