Ny blommig design

Publicerat den: 2008-09-25 Klockan: 18:38:44 Kategori: Kommentarer: (0)
Nej, jag blir aldrig nöjd, och då menar jag aldrig! Alltid något som saknas, haha. Vad händer annars då..? Jag sitter just nu och väntar på att mamsi ska komma hem så att vi kan äta middag snart, är som lite hungrig :) Ikväll har jag ingenting planerat (skönt) så ska nog bara ta det lugnt hemma, se en film eller så. Kanske ber Johan komma över, får se :)

Jag köpte världens skönaste skor idag, det må jag säga! Har jag tur så håller dom i vinter, hehe :) Dom är ju från H&M och det är ju inte en skobutik direkt, så jag har inte så stora krav på dom :p Jag var lite emot Uggs ett tag, tyckte det såg så klumpigt ut.. men när jag provade ett par så ändrade jag min åsikt helt och hållet! ;) Jaja, nog om mina skor.
Kjolen jag köpte idag har jag letat efter länge. Alla, precis ALLA har haft jättefina blommiga volang kjolar under sommaren men jag hittade inte en enda?! Men nu gjorde jag det och jag slog till, även om jag är liite efter alla andra. Men det skiter jag i! Jag köper det jag tycker är snyggt och inte vad som är inne för stunden, så är det bara :) Det jag också saknade i somras var ett par gladiatorskor som jag letade förbrilt, hittade några par men inga perfekta. Är lite kräsen av mig :)

Men nu ska jag sluta babbla och hämta en frukt att äta eftersom mamma inte kommit hem och gjort middag än! Puss & kram ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0