Lågt blodtryck, nån?

Publicerat den: 2008-09-06 Klockan: 02:22:44 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Det börjar bli riktigt jobbigt det här med att ha lågt blodtryck, känns som att de inte spelar någon roll om jag äter / dricker extra mycket för att slippa "blodtrycksfallen". Ikväll fick jag hoppa av hos Jennie och lägga mig för att vila medan de andra åkte vidare, som tur var så blev det ju bättre när jag väl la mig och slappnade av. Somnade till och med :) Nu har jag nyss kommit hem till min underbara säng och ska snart sova tror jag, blev som lite pigg nu när jag redan sovit i över 2 timmar hos Jennie.. Hur som helst så hoppas jag att alla sover gott, för det hade jag tänkt att göra, puss och kram.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0