Kul att sno nycklar?

Publicerat den: 2008-09-08 Klockan: 16:43:10 Kategori: Allmänt Kommentarer: (2)
Jag blir så förbannat jävla less ibland så jag vill bara... försvinna. Idag blev moppe nyckeln stulen, jippie. Inte så oväntat att det hände just mig. Du som hade jävligt lite för dig och som stal den kan fara åt helvete och jag hoppas du får kul med den oanvändbara nyckeln. Pappa kom till skolan med släp och körde hem moppen på engång, vore ju synd om den också blev stulen eftersom den inte är min, vilket gör saken ÄNNU BÄTTRE. Verkar vara förbannat kul att sno saker har jag märkt.
Kommentarer
Postat av: Rickard

det var inte jag :O

2008-09-08 @ 18:36:57
URL: http://detdricks.blogg.se/
Postat av: sofia

jahaaaa, jag trodde de va moppen som blivit stulen:O

2008-09-09 @ 17:43:58
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0