Kläderkläderkläder

Publicerat den: 2008-09-07 Klockan: 21:59:53 Kategori: Kläder & skor Kommentarer: (0)
Man får aldrig nog av kläder, hur mycket man än har så är det alltid något som saknas och något mer man vill ha! Känner du likadant kanske? :p Som dessa high waist byxorna.. tycker dom är urläckra, sedan om man skulle passa i dom är en annan femma. Som jag ser det så passar vissa skitbra i högmidja, andra inte. Och den här skarfen är jag sugen på också, tror att den skulle passa till min jacka som borde komma vilken dag som helst :) Men nu ska jag sova, ville bara visa detta innan jag slumrar till! ;) Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0