King of California :)

Publicerat den: 2008-09-10 Klockan: 19:58:26 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Idag slapp vi sista lektionen eftersom läraren var på kurs, sköönt! Gick hem till Johan  (som var ledig, fusk) och sov en stund med honom sedan så tog vi bussen hem till mig. Åt kycklinggryta gjorde vi.. mm! Synd bara att jag tappade aptiten helt av ingen anledning alls så fick inte i mig så mycket. Nu mot kvällskvisten så har vi legat i soffan och myst framför tvn bara. Håller på att tanka en film, King of California, som vi ska se när vi går och lägger oss, hoppas den är brabrabra! ;D Nu ska jag ge Johan som tjurat ihop under täcket ett bamssssekram så han slutar tjura, ha en bra kväll! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0