Igår var jag på bio..

Publicerat den: 2008-09-28 Klockan: 12:02:48 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
..och såg Get Smart med Marris, Carro och CIlla. Jag tyckte filmen var skitkul, verkligen sevärd :) Den var liksom rolig och allvarlig på samma gång :p Efter bion så följde jag med Carro och Cilla hem till Carro sedan traskade vi tillbaka till stan för att se om det var nå folk ute, men det var rätt dött.. så då var ju allt som vanligt i den här stan ;D Träffade Rick på bigboy och tuuur var väl det för då hade jag skjuts hem med honom. Vet inte riktigt vad jag hade gjort annars eftersom jag glömt Johans hemnyckel :p Ibland har man tur :) Kom hem vid halv 2 tror jag, satte mig vid datorn och surrade lite med Jimmy och Simon sedan så gick jag och la mig eftesom mina ögon höll på att somna men inte resten av kroppen, haha :p Idag vet jag inte vad jag ska göra, måste köra igång med engelska läxan så lär väl bli en slappis dag :) Nu ska jag kliva upp, hörs senare :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0