Ha-ha-hamburgare!

Publicerat den: 2008-09-29 Klockan: 15:22:00 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Idag vill jag äta hamburgare till middag.. mmm!

Idag hade vi skoljogg med klassen, inte min grej det där med att jogga / springa. Jag gick mest, men joggade lite också.. faktiskt! Sista lektionen var engelska b, men det blev aldrig någon lektion, vi fick gå efter dryga 15 minuter för att några i klassen inte hade gjort en diagnos och därför skulle dom få lektionen på sig och då fick vi andra ledigt. Skönt! Har fått ett till häfte som är nå diagnos liknande det också så tänkte faktiskt vara duktig och börja med det redan idag :)
Ikväll är det ridning, förra gången skippade jag efter att ha ramlat på idrotten och skadat mig mer eller mindre, så pass att jag kände att jag inte kunde rida. Men det visade sig att vi hade teori. (woooops!) Men nu ska jag ringa mamma och säga att jag kan göra middag idag ifall det får bli hamburgare! Jag vet av att vi har hambisar i fryllen, mohahah!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0