Grafisk komunikation

Publicerat den: 2008-09-02 Klockan: 21:07:25 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Idag hade vi en aas soft dag, kommer verkligen gilla tisdagar fram tills att grafisk komunikations kursen är slut. En av de roligaste lektionerna :) Efter skolan följde jag med Ylva hem, sedan gick vi bort mot psykparken där samhällarna skulle bli nollad. Iddes inte stå kvar hela tiden så Rickard fick komma och hämta mig och nu är jag hemma i mitt nya och välstädade rum :) Min hund hade tydligen invigt mitt rum idag genom att kissa i min renbäddade säng, love you doggie.. Nu ska jag slänga mig i duschen sen blir det till att lägga sig och läsa en bok som jag lånat av Sofia, räcker det om jag älskar dig heter boken :) Så nu säger jag godnatt och hoppas på att alla sover gott!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0