Annorlunda design

Publicerat den: 2008-09-03 Klockan: 20:52:02 Kategori: Allmänt Kommentarer: (1)
Nu har jag återigen ändrat min bloggdesign, headern är ännu inte perfekt.. Men den ska vara i detta stuk iallafall :) Får se om jag kommer på något jag kan ändra senare.. Är så trött nu så var helt slut på ideér :p Ni läsare (om jag har några) kanske ser något som kan bli bättre, bara att öppna kakhålet isåfall för jag är öppen för ideér :) Det enda jag inte fick till var att bredda ut inläggsdelen, småfix som sagt.
Idag åt jag middag uppe hos pappa, längesen jag var där så var kul att träffa farsgubben igen. Hur som helst så bjöds det på tacos som smakade gudomligt! ;) Sedan såg vi en film som heter Ramson, med Mel Gibson, bra film faktiskt. Skönt att ha en lugn kväll där man inte planerat in något.. bara få vara lixxxxom! Men nu ska jag slänga mig i duschen sen lägga mig och läsa boken jag lånade Sofia, hoppas ni haft en bra dag och kväll mina trogna läsare (=mamma) så hörs vi igen imorgon eller så ;) Puss
Kommentarer
Postat av: Lajni=)

snyggt tove =D

2008-09-04 @ 08:25:39
URL: http://lajnilena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0