Mordförsök nu i natt..

Publicerat den: 2008-10-17 Klockan: 22:30:22 Kategori: Allmänt Kommentarer: (1)
Faaaan vad läskigt! I natt när jag sov hos Johan så vaknade vi båda kl halv 4 på natten av att en man sprang utanför lägenheterna och skrek "jag är oskyldig!".. Lite misstänkt låter det ju.. och idag står det på allehanda.se att en 48 årig man blev knivhuggen av en 26 årig kramforsbo uppe på volontären, där Johan bor. Hädanefter håller jag mig inne efter 18:00 på kvällarna.. man vet ju aldrig..
Kommentarer
Postat av: sandra

fyfan, läste det u tidningen idag ja med. Vars fan är vi påväg egentligen? :S

2008-10-18 @ 23:58:28
URL: http://sandranathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0