Jag gillar inte sprutor

Publicerat den: 2008-10-21 Klockan: 08:26:50 Kategori: Allmänt Kommentarer: (4)

För ungefär en halvtimma sedan tog jag min första spruta mot livmoderhalscancer.. Att ta en spruta har aldrig gjort så ont!! Eller så jääätte ont gjorde det inte.. men det stack till som fan och det tog ju aldrig slut på vaccin! Någon fler som tagit sprutan som inte tyckte det gjorde ont? :o
Sitter på skolan nu och börjar inte förän 1 ½ timma typ.. så jävla drygggggt när vi fått sovmorgon också ska jag ta spruta kl 8. Men de är ju värt de...
Kom på en sak.. PÅ FREDAG ÅKER JAG OCH FÅR TRÄFFA MINA SÖTA VÄNNER SOM INTE KAN PRATA RIKTIG SVENSKA! :D ♥ Wihooooo Pierre, Jimmy och Sanna here I come!!

Nu ska jag lägga mig i soffan på skolan och sova lite, puss

Kommentarer
Postat av: Frida

Har oxå tagit den, gör ont som fan=/ Bara två kvar nudå ;)

2008-10-21 @ 09:39:19
URL: http://annafridaengstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha jag har redan tagit allihopa så för min del så äre lugnt nu;D

2008-10-21 @ 18:17:54
Postat av: Rickard

har en kvar jag, men det är bara att bita ihop =)

2008-10-21 @ 18:43:41
URL: http://detdricks.blogg.se/
Postat av: Angelicas Closet

Jag ska ta en mot hepatit på fredag.

Inget jag ser fram mot :/

2008-10-22 @ 22:02:54
URL: http://angelicascloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0