I min mysiga dress

Publicerat den: 2008-10-16 Klockan: 17:37:32 Kategori: Allmänt Kommentarer: (2)
Idag efter skolan så gick jag och Linda ner på stan och köpte varsin mjukisdress från H&M. Hon en svart och jag körde på en ljusgrå. Perfekt att ha på sig på den lååånga bussresan till piteå :-) När jag satt och väntade på bussen hem så börjar en gubbe prata med mig och han var verkligen skitgullig! Och rolig ;) Vi satt och garvade åt saker han började prata om.. Mycket trevlig 90-åring ^^
Ligger i sängen och funderar på vad jag ska göra för middag. Johan kommer troligen förbi så vi lagar nog något tillsammans.. är hungrig och sugen på något riktigt gott.. hm..
Hade prov i grafisk kommunikation idag också. hoppas att resultatet blir bra bara. Sedan hade vi foto A men gjorde inte så värst mycket.. slöade mest, fotouppgifterna är ju klara så att.
Funderar på att åka till birsta någon dag framöver.. känner att jag behöver lite förnying i garderoben.. men så känner man ju rätt ofta. Ska försöka spara pengar nu när jag väl har några. Nu ska jag söka lite på olika recept och se om jag hittar något jag är sugen på ikväll :-) Puss
Kommentarer
Postat av: terese

hejsan, du har typ fixat min systers design '' carolajnal.blogg.se '' , men som nu har tagit bort den, men hur som helst, så tycker jag att du gör designer jättbra och undrar om du skulle kunna fixa min? :)

2008-10-16 @ 18:55:10
URL: http://ttereselundgren.blogg.se/
Postat av: terese

ttereselu.blogg.se, är min nya blogg btw!

2008-10-16 @ 18:55:55
URL: http://ttereselu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0