Halloweenfest ikväll!

Publicerat den: 2008-10-31 Klockan: 16:46:23 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Hej! Idag har jag och min kära pojkvän gått en runda på stan för att hitta det allra sista jag behövde till maskeraden jag ska på ikväll. Tänker inte avslöja något ännu, hihi :) Sitter just nu med toning i håret som förhoppningsvis ska få mitt hår orange/brunt. Håller tummarna... Blir tacos till middag och efter att jag ätit ska jag ta mitt pick och pack och bege mig till min gamle vän Jennifer som jag kännt så länge jag kan minnas, mwaha. Hoppas alla får en trevlig halloween så hörs vi imorgon ;) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0