Födelsedags vecka!

Publicerat den: 2008-10-06 Klockan: 17:06:29 Kategori: Allmänt Kommentarer: (2)
På torsdag fyller jag åår! Världens mest ovärda ålder but still! Presenter och helst av allt.. pengaar!! <3 Dessutom fyller Jennan OCH Victor år imorgon. Också fyller Henke år samma dag som jag! :) Moahah oktober kids <3 Sjukt många jag känner (läs: är bekant med) fyller år i oktober.

Oktober offer:
Nisse - Marcus - Rickard - Jennan - Victor - Henke O - Jag - Rickards syrra - Jennie - My - Isabell.. 11 stycken och jag har säkert glömt några! ;D'

Nu ska jag.. softa. Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: sofia

Sjukt irriterande att du skriver (LÄs:bekant med) -,- haha=) snyggt det verkar bli i rummet hörru! :D

2008-10-06 @ 18:49:03
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/
Postat av: JENNY MARIANNE SJÖDIN!!!

JAG DÅ?!?!??!??!?!

2008-10-06 @ 19:18:58
URL: http://peejii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0