Direkt från Piteå-land

Publicerat den: 2008-10-24 Klockan: 19:41:55 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Halla, har i pitea ar det kanon vader. Har solat och badat hela dagen eftersom det ar san tidsskillnad har jamfort med Sverige.. hahahah fan vad rolig jag är.. Jag och Pierre sitter och planerar morgondagen i stora drag. Har precis ätit god mat som hans mamma lagat :) Kom fram strax efter halv 6 och gruvar mig redan för hemresan, buhu.. :( Men nu ska jag ha kul i flera dagar i rad så det så! Nu ska jag snacka skit med Pierre ett tag, pussochkram!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0