Bara 364 dagar kvar

Publicerat den: 2008-10-10 Klockan: 17:35:43 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Till min 18 årsdag! NU ÄR DET NÄRA!! ..

Igår fick jag besök av min stora släkt som blivit extremt liten.. alla flyttar härifrån och nu är det ju bara mostrarna kvar! Iaffff, har inte firats klart riiiktigt ännu, pappas sida kvar :) - farmor och farfar då. Papi kommer hem från grekland imorgon eller så, hoppas han haft dåligt väder och inte är det minsta brun. Tyvärr har han en förmåga att bli NEGER på bara några dagar. Kul. Nej.

Just nu sitter jag och äter chips.. har inte orkar göra någon middag än.. men det kommer.. Ikväll ska jag fetta med Jennie, nu vet ni! Puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0