Torsdagar & fredagar

Publicerat den: 2008-11-07 Klockan: 12:49:54 Kategori: Allmänt Kommentarer: (3)
Kommer vara de mest softa dagarna i veckan.. slutar halv 12 på torsdag och halv 11 på fredag.. SÅÅÅ NICE!! Efter skolan gick jag runt på 8 olika affärer av olika slag för att söka något extra jobb. 2 av dom kunde jag utesluta (ena behövde man vara 18 för och på de andra behövde de ingen hjälp). Så jag har 6 ställen som jag ska lämna mitt CV på, hoppas det nappar någonstans!

Har fixat pappas farsdag present också, känns skönt att det är bortgjort! Ikväll ska jag äta middag hos Johans farmor och farfar (med Johan såklart, inte själv). Hans familj kanske kommer också, vad vet jag...

Just nu sitter jag och äter en god tunnbröd macka (mjuk), mycket gott. Och nu ska jag spela spore. PUSSSSS
Kommentarer
Postat av: Fröken Vindsurfing

svar: kopparblond heter färgen :)

2008-11-07 @ 14:45:41
URL: http://enmammut.blogg.se/
Postat av: Sofia

okejokej=) ska du inte säga grattis? :(

2008-11-07 @ 15:21:35
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/
Postat av: Sofia

haha, att man ens ska behöva påminna dig om det -.- hahah=)

2008-11-07 @ 23:01:21
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0