Tidsfördrivande lista

Publicerat den: 2008-11-13 Klockan: 16:37:38 Kategori: Kommentarer: (0)

Sex/Kärlek

1. Är du singel nu? Nono

2. Föredrar du långa förhållanden eller massa strul? Långa förhållanden

3. Är du redo o satsa på ett förhållande nu? Jag har ett förhållande :)

4. Är du kär? Såklart!

5. Har du en kk? Nej.. eller va

6. Har du playat någon nångång? Nix

8. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? Nepp

9. Har du någon kille/tjej på g nu? Haha på g.. Även efter 1år och 8 månader?

11. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? Japp

12. Sparat något från ett gammalt förhållande? Yes

13. Somnat gråtande pga kärleken? Det har väl alla

14. Varit på en blind date? Haha ne

15. Varit otrogen? Nope


FAMILJ/BOENDE

1. Bor din mamma och pappa tillsammans? Nepp

2. Har du några syskon? Lillebror

3. Bråkar du ofta med din mamma/pappa? Njae

4. Hur bor du (villa,lägnhet osv)? Villa

5. Har du eget rum ? Japp

6. Vilken färg har du på tapeterna? Beige och brun

7. Brukar du måla på väggarna? Nope

8. Har du en tv i ditt rum? Nepp

9. Stor eller liten säng? Lagom

10. Är dina syskon jobbiga (om du har några)? Mycket


SISTA SOM

1. Du gick på bio med? Marris, Cilla och Carro

2. Du höll i handen med? Johan

3. Du kramade? Johan

4. Du var på stan med? Rickard

5. Delade en pizza med dig? Mamma

6. Du fick telefonsamtal av? Johan

7. Skicka ett sms till dig? Johan
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0