Jag ser det snöööar

Publicerat den: 2008-11-13 Klockan: 08:14:00 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
.. eller vad man ska kalla det. Några extremt små vita flingor faller från himlen, vet inte om man kan kalla det snö än. Mamma fick ett mail igår att man jacka är påväg (som jag väntat på i 2 månader minst) och förhoppningsvis kommer den idag :) Wihoooo! Hoppas att den passar nu då :p

Idag har jag 1 lektion mellan 10 och kvart i 12, sen har jag tandläkartid kl 3, jävligt drygt.. Men jag ska vara med Rickard där emellan så det löste sig :) Klev upp lite väl tidigt idag så nu sitter jag och drygar ut tiden tills att bussen går kl 9. Förövrigt så hatar jag den bussen. Alltid proppfull och dessutom måste man gå från buss stationen.. blä.
Men nu ska jag borsta tänderna och kika lite på bloggar. Puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0