Early in the morning

Publicerat den: 2008-11-08 Klockan: 10:17:31 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Blev väckt av mamma för drygt 15 minuter sedan då och frågade om jag skulle med in på stan vid 11 och fika.. = jaaa tack, jag gillar att äta frukost på ett café, hihi.
Johan kunde inte komma igår eftersom klockan var 2 eller 3 när de blev klara.. dessutom fick han gå från furuvägen (hälletorp) ända hem till sig... tycker så synd om honom :p I denna kyla.. Han kunde ju egentligen gått hem till mig istället, inte så mycket längre, haha :p Ajjaaaaaa får mysa med han idag i stället eller nå! Nu ska jag kliva upp för det är 1000000000000000000 grader i mitt rum just nu. Puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0