Brudens bäste man

Publicerat den: 2008-11-07 Klockan: 23:17:25 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Har jag kollat på med min mamma efter att jag kommit hem från Johans farmor och farfar. Är sjukt trött och har fruktansvärt ont i huvudet så ska nog gå och lägga mig snart.. Ska försöka hålla mig vaken tills att Johan ringer, har slut på pengar på min telefon så det sket sig med att ringa upp han själv.. :p
Filmen var för övrigt bra, mamma satt och asgarvade vissa scener, tror inte att vi har riktigt samma humor, men det känns bra att höra sin mamma få sig ett gott skratt ibland! Nu ska jag borsta tänderna och allt det där jobbiga man måste göra innan man går och lägger sig, sedan hoppas jag på att Johan kommer hit när han mekat klart med Eriks cross så att jag får sällskap i natt i min nya stora sköna fina underbara säng! Puss och godnatt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0