Ä N T L I G E N osv!

Publicerat den: 2008-11-28 Klockan: 23:27:43 Kategori: Allmänt Kommentarer: (1)
Ikväll har jag varit med Marris och Cilla och kollat på idol och ätit godis och nu har äntligen svenska folket insett att Johan Palm är allt annat än en sångartist. Som Andreas Carlsson sa "hans fans är större än hans röst" och på tal om fans.. såg ni psykbrytet i publiken? Jag skämdes.
Kom precis hem till mamma och är sjukt trött så får se om jag är vaken när Anneli ringer mig när hon ska hem mot ramvik.. bor hos pappa i helgen :) Men det känns som att jag kommer somna inom kort.. Jaja. Vad har mina trogna läsare (mamma och linda k) gjort ikväll då?
Kommentarer
Postat av: Linda

men daaaah, vad gjorde du i svall?!!! :D

2008-11-29 @ 10:03:52
URL: http://lindaangelicacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0