What about me?

Publicerat den: 2008-05-21 Klockan: 22:52:42 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
So fuckin' blow those words out the back of your head,
I've heard it all and I'm done with that shit.
You tell me lies and you get what you get,
So blow those fuckin' words out the back of your head.

Mmmmm, älskar texten.. speciellt när man är på ego-humör! ;)



Vad har jag gjort idag? - Massor! (nästan). Gick först i skola mellan 8 och 2 ungefär. Sedan gick jag och Ida hem till Ylva som fyllde år (GRATTIS!!) och åt tårtis, Sofia kom också förbi och hon verkar ha kryat på sig :) Tumbs up! Efter det for jag iväg till stallet och mockade, gjorde mat och red Zhai. Känner mig fortfarande rasslig sen jag var sjuk och det är kämpigt att rida då ska ni veta ;p Papsen kom och hämtade mig runt 6 tiden och berättade om en olycka som hänt i Älandsbro. De sas att själva bron som ska gå över Älandsfjärden rasat men andra säger att det var ställningen som byggarbetarna använder sig av som rasade (jag hoppas på att det var ställningen!). Olyckligtvis nog så dog 2 män och 3 blev skadade, varav 1 ganska lindrigt. Känns så jäkla läskigt att det händer så nära där jag bor, sånt här tänker jag mig att det händer bara i de större städerna, som Stockholm, Malmö, Göteborg osv.. Men ja, det kan hända vart som helst och vem som helst.. :( Tycker mest synd om anhöriga till de avlidna.. Vila i frid!
Över till något annat.. när jag kom hem så kollade jag såklart på Greysss ♥ Och det har jag gjort framtill nu ungefär, haha. Hade inget planerat idag så tog det lugnt och var för mig själv bara :) Har precis pratat med älsklingen i telefon.. det är ett måste innan jag lägger mig.. om han inte sover med mig vill säga ;p Jaja.. Mer har jag nog inte att säga, har precis släckt ner och ska nog hoppa i säng nu. Sov så gott alla, imorgon väntar ett konditionstest.. jippie!

PUSS på min prins!
Älskar dig!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0