Tråååååååk!

Publicerat den: 2008-05-22 Klockan: 11:48:02 Kategori: Kommentarer: (0)

Jag:


Är singel: neppps :)
Saknar någon just nu:
ja, johan!

Är rädd för att bli övergiven: ja..

Svär ofta: njaa sådär

Sjunger i duschen: ne inte ofta

Är en morgonperson: njae inte så värst

Skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: haha ne

Är kär i kärleken: johan är min kärlek så ja :)

Skrattar åt mina egna skämt ibland: jaappp!

Äter snabbmat varje vecka: nja inte varje!

Vill ha barn: ja, men inte än

Skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis: vet inte


Har du:

Glasögon: nja.. läsisar, men använder inte

Har du linser?: nepp

Piercingar: öronen och tungan

Syskon: lillebror mattiassss

Har du jobb?: nepp, men till sommarn

Många vänner: lagom många anser jag

Rymt hemifrån: neee

Färgat håret: bara tonat! eller slingat

Bra självförtroende: sådär

Sagt jag älskar dig till någon: japp

Varit kär: jag är kär

Dumpat någon: njaaa halvt som halvt..

Gjort något olagligt: hm jarå

Somnat i skolan: har hänt

Brutit ett ben: nixpillesnopp!

Tappat bort mig i min hemstad: neee tror itt de

Sett en fallande stjärna och önskat: jajamensan

Varit otrogen i ett förhållande: nej, aldrig

Sparat något från ett gammalt förhållande: jaoop..

Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: ja

Smugit ut utan lov: njae vet inte det

Ljugit om vart du är för dina föräldrar?: jaaa, sorligt nog

Hållt en hemlighet som ingen vet: delar mina hemlisar med johan;)

Struntat i ett prov: njae tror inte det

Varit på en blind date: haha, nepppps

Sovit en hel dag: ja, faktiskt!

Somnat gråtande: mm


Brukar du:

Titta dig själv i spegeln: haha ja

Ha ångest: har hänt

Drömma mardrömmar?: mmm:(

Försöka vara annorlunda: njae, jag är den jag är

Klä dig i svart: haha men ja

Gå till kyrkan: konfirmerade mig ju!

Röka: njae

Ljuga: ne så lite som möjligt

Hata folk: händer

Lita på folk: jag litar på johan och mamma


Vem:

Saknar du: johan:(

Vill du döda: vennnee

Rörde dig sist: johan

Vill du slå: ingen

Sårade dig senast: vet inteee

Vill du vara som: mig själv

Vill du bli galet full med: venne

Gör dig riktigt glad: JOHAN


Sista personen som:

Sov i din säng (förutom dig själv): johan

Fick dej att gråta: skådespelarna i greys:(

Du delade en dricka med: johan

Skrek på dig: mamma

Du fick sms från: johan


Hur:

Svarar du i hemtelefon: svarar inte i den

Svarar du på mobilen: hallå?

Fördriver du tiden: film, datorn osvvv

Mycket pengar har du: för lite

Tjänar du pengar: tjänar inget just nu

Ofta bäddar du sängen: nån gång ibland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0