Mjölkmage! <3

Publicerat den: 2008-05-10 Klockan: 01:14:33 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Igår var jag med min älskling hela dagen, såå mys. Vi var ute lite och fick oss lite frisk luft också myste vi framför lite film :) Vi hade tänkt att åka en snabbis till ramvik och hämta Johans radiobil (haha) och sedan gå bort på älandsbro skolan och köra litt ;) ..men så blev det tyvärr inte för vi fick inte tag på han som har Johans lilla bil. Menmen, vi sysselsatte oss med annat istället.. typ som att kolla på Tarzan och Aladdin ♥
När vi gick och la oss så slog vi på en film som hette Day of the dead, blä. Skräckis, fast ändå inte så läskig att jag började gråta. Var typ mest monster.. gah. Dålig film tycker jag, vi såg inte ens klart den.. (ovanligt). La oss för att sova ganska tidigt, vid 11, tidigt för att vara vi två iallafall! Sedan var det bara att kliva upp kl halv 7.. jippie. Johan hade sovmorgon men lyckades försova sig ändå (!). Mysig torsdag var det iallafall, bara få ligga och pussas och kramas med min favorit tackar jag aldrig nej till! Älskar dig!

Idag gick jag i skolan ffrån 8 - halv 4, jobbigt. Dessutom hade vi ett hål mellan 20 i 11 och 20 i 2 = D.R.Y.G.T! Aja, jag och Sofia gick ner på stan och satt i solen under hålet :) Sedan hade vi historia och efter det gick jag hem till Ylva. Och ett tag efter det så kom Sofia också stack vi och handlade mat som vi sedan heelt själva tillagade ;) Gott blev det! Sen fettade vi med en massa chips, dipp och godis, yummi ♥ Seeen ringde Klaris och ville att vi skulle möta henne ner mot stan, så det gjorde vi. Sedan så gjorde vi inte så mycket mer, hade en del planer om att klättra upp på något tak men det blev aldrig så.. haha ;) Sen gick jag upp till volontären och träffade Anton m.f. Stannade där ett tag sen fick jag skjuts hem av Selin och nu är jag hemma, skönt! Ska nog lägga mig alldeles strax faktiskt.. men först ska jag ringa och säga godnatt till älsklingen så jag sover gott, hehe ;p Vi hörs imorgon, pussar!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0