Min egen kock

Publicerat den: 2008-05-15 Klockan: 18:10:18 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Jag är min egen mamma idag, har precis lagat god mat åt mig och lillebror! Blev kebab och strille, mumsss. Idag kom jag inte iväg från skolan förän kvart i 5, ojojoj! Vet inte varför jag blev kvar så länge ens, haha. Jaja, vad ska jag göra idag? Jag ska först och främst börja med min rastafari redovisning och sen klämmer jag väl in en liten Johan senare mot kvällen ;) Och om vi hinner så ska vi baka äppelkaka! Det bestämde vi faktiskt igår, haha ;) Vad ska alla ni göra? :)
Imorgon ska jag och Johan ut i skogen och vandrrra! Missade min exkursion med min klass och eftersom man måste gå på den för att bli godkänd så var det väl lika bra att jag går på den imorgon då det var Johans klass att få traska ut i naturen ^^ Ajaaa, mer hade jag nog inte att bjuppa på.. men vi hörs sssen!

Nu:
Tanka nya Greys avsnitt
Börja med religionen
Städa rummet ordentligt (..)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0