Lost my voice

Publicerat den: 2008-05-19 Klockan: 12:38:50 Kategori: Allmänt Kommentarer: (2)
Har varit dåligt med bloggning i helgen, har varit lite upptagen :) I fredags var jag hos Fia med några tjejer sen skulle vi leta reda på någon fest, men hamnade hos Kim-stackarn som brutit nyckelbenet samma dag. Träffade Victor också, väldigt otippat att han gick omkring på Härnösands gator. Åkte sedan lite bil med Jonas, Rick och Frida och blev hemskjutsad hem till Frida och sov där.
I lördags var det ramvik som gällde då Jocke fyllde 19 år (?) tror jag, haha ;D Började med att bada litt på badhuset där, skojsssi! Sedan började min röst försvinna (haha). Festen höll till hos Robin och vi for väl därifrån runt 2 kanske. Åkte in till stan och plockade upp Johan som varit på krogen, seeen åkte vi hem och sov! Klev upp runt 1, BÅDA TVÅ, vilket är väldigt ovanligt! Jag var fortfarande rätt hes så vi tog det bara lugnt, köpte lite godis och kikade på tarzzzan ♥ Innan det var dags att lägga sig igen tog vi en prommis och duschade sedan när vi kom in igen, sen blev det till att somna till en film, och jag lyckades som vanligt!
Idag var jag hemma från skolan, mami tyckte jag skulle ta det lite lugnt så kanske huvudvärken, halskomplikationerna samt snuvan försvinner, hooope so! Ska strax göra klar min religions-redovisnings-förberedelse, men först ska jag fika! Sedan kommer nog Johan hit, lät som så på honom iallafall ;p Men vi hörs senare, hoppas ni haft en kanonish helg!
Kommentarer
Postat av: sofia

Mehehhehe :D ja det var jocke som fyllde 19 =)

2008-05-19 @ 13:30:23
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se
Postat av: wikke

"Väldigt otippat" - Ja, som sagt, finbesök.

2008-05-19 @ 14:12:22
URL: http://wikke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0