HELLO PEOPLE

Publicerat den: 2008-05-22 Klockan: 15:05:04 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Idag hade jag en halvtimmas lektion - värt. Hade konditionstest uppe på högslätten, skulle springa 2 km och jag säger inte hur lång tid det tog för tidtagaruret hann knappt starta innan jag var framme! Not! Aja, kul att man har kondition som Homer Simpson.
Mamsi hämtade mig, slapp åka buss yessss!! Satt på altanen med henne i solen ett tag sen har jag kollat på några Greys avsnitt samt handlat middagsmat med mamelito. Blir strips och korv idag. Efter jag käkat dinner ska jag vara med ingen mindre än Anton. Min alldeles egna.. vad heter det.. psykolog? Han lyssnar (tror jag) på alla mina problem utan att avbryta, tack för det älsk!! Får seeee vad vi hittar på!

Just nu befinner sig Johan och Kim i piteå, bara sådär!! Dom hade tydligen tråkigt igårkväll och kände för att slösa en jäkla massa pengar på soppa.. So, there they are! Vet inte när dom kommer hem men hoppas min prupp inte är borta för länge :) Miss you already! :)

Nu: duschaaa!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0