Greys Anatomy

Publicerat den: 2008-05-06 Klockan: 12:28:46 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Har redan kommit hem från skolan, fick sluta tidigt idag för att vår religionslärare Magnus var gooone :) Skönt! Sitter och väntar på att mitt Greys avsnitt ska bli klart, men S03E18 verkar vilja ta tid på sig :( Någon annan som är fast vid Greys? Jag älskar nästan alla läkarserier, LOVE!
Igår när jag ringde Johan lät han så lugn och harmonisk av sig.. vet inte vad som hade tatt åt han, haha ;p Iallafall lät han så söööt när han svarade att jag älskade honom lite extra mycket ♥
Idag ska jag försöka plugga lite matte, har nationella imorgon och vill verkligen bli godkänd. Sedan ska jag softa, kanske höra med grabbarna vad dom har för sig :) Men nu: FIKAA, puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0