GLAD jaaaa!

Publicerat den: 2008-05-25 Klockan: 12:45:09 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Happyhappyhappy! That's what I am! Igår när jag ringde Johan vid 4-5 tiden så trodde jag att han fortfarande befann sig i piteå.. men ICKE!! Han hade kommit hem wihiiiii! Så jag slapp vänta en hel dag till, deeee ni! ;p Hihi. Iallafall, igår var jag med Fia och Jennie, sen drog vi oss bort till Kim där Johan, Albin, Matte och nån Dennis var, softade med dom sen drog Kim och Johan på krogen i typ 1 ½ timme (värt), sen hämtade jag och Fia Johan inne i stan sen kom mamsi vid 3 tiden och hämtade mig och Johan. Direkt vi kom hem så somnade jag nog ganska fort, tror jag.
Idag vet jag inte vad vi ska hitta på, måste baka tårta.. som jag ska ha med mig till teorin imorgon, blah. Sen ska vi grilla ikväll, mumsfillibabba! Blir nog lite plugg också, måste skriva naturexkursionsrapporten och börja läsa någon dum bok som är på engelska.. jobbigt. MEN, nu är det bara 3 veckor kvar i skolan! WOHO! Ettan avklarad, bara 2 år kvar till frihet! ("Frihet?").

Men nu ska jag lägga mig och kolla på Johan när han sover, det är alltid kul.. not. Slutar nog med att jag väcker honom. Men hoppas ni alla haft en bra helg! Pussar!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0