Världens bästa!

Publicerat den: 2008-03-16 Klockan: 13:45:21 Kategori: Allmänt Kommentarer: (2)
Igår hade jag hur mysigt som helst med min älskling :) Vi gjorde då som sagt ingenting specielt utan myste bara, och det duger gott åt mig!! :) Jag är så lycklig med dig!

Vaknade för en stund sedan och nu har jag precis ätit frukost. Johan följde med Dennis och kollade på en cross som Dennis kanske ska köpa, och eftersom Johan är så duktig på crossar så är det ju bra att han kunde följa med och se på den :) Han kommer tillbaka hit sen när dom åker hem igen.
Ska börja plugga på datakunskapen alldeles strax, har prov imorgon och vill helst ha ett vg igen (mvg också såklart), skulle ju inte sitta fel :) Jag bloggar senare idag, ha det bra!
Kommentarer
Postat av: Josiee

:)haft en skön helg?

2008-03-16 @ 14:19:49
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: Shanti

JA VÄRSTA KÄNDISEN :D hahahah as ful också för den delen ;D

2008-03-16 @ 14:44:54
URL: http://shaantii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0