Uppe med tuppen..

Publicerat den: 2008-03-26 Klockan: 11:26:45 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Åhhh jag blir så sur när jag inte kan sova så länge som jag egentligen vill. Idag vaknade jag vid 11 tiden (vilket jag tycker är tidigt) och kunde inte somna om så jag klev upp påengång och gjorde frukost. Så nu sitter jag här helt göralös och fortfarande hungrig efter att precis ha ätit frukost, så får väl gå ner och göra några mackor till, bah. Idag vet jag inte vad jag ska göra, måste plugga lite matte.. Halkade efter när jag var hemma från skolan osvvv.. Kan ju se fram emot fredag iallafall då det blir till att fira Fia som fyller 19 år den jäkeln! :) Men nu ska jag gå ner och göra mig några mackor till, hejdå!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0